Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Rozeznanie rynku

 

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

Priorytet VII - Włączenie społeczne

Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K029/20 pt. REGIONALNA AKADEMIA DZIECI I MŁODZIEZ?Y

 

 

PCPR.ZFA.252.06.2022                                                                                                                                               Wałcz, dnia 21 stycznia 2022 r.

ROZEZNANIE RYNKU

na realizację kompleksowej usługi aktywizacji społecznej dla uczestników projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży

 

 

A. ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wałecki / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu

Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54

78-600 Wałcz

B. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku, zgodnie z Wytycznymi programowymi dotyczącymi systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Fundusz Spójności na lata 2014-2020, z uwzględnieniem:
  • zasady zachowania uczciwej konkurencji,
  • zasady równego traktowania Wykonawców,
  • zasady przejrzystości.
  1. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019)
  2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu ograniczeń związanych z zasadami bezpieczeństwa dotyczącymi przeciwdziałaniu COVID-19.
  3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży dofinansowanego z Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

C. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Wszystkie oferty musza? zostać dostarczone zgodnie z wymogami wskazanymi w poniższym ogłoszeniu w nieprzekraczalnym terminie do godz. 8:20 dnia 28 stycznia 2022 r. (decyduje data i godzina wpływu) do Zamawiającego na adres:


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu

78-600 Wałcz, Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 54

w godzinach 7:30 do 15:30

Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

D. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi aktywizacji społecznej dla uczestników projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży poprzez realizację Treningu Radzenia Sobie z Emocjami ze Wsparciem Psychospołecznym.

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego,

63511000-4 Organizacja wycieczek,

55100000-1 Usługi hotelarskie

55100000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

  1. Nazwa usługi: Trening Radzenia Sobie z Emocjami ze Wsparciem Psychospołecznym dla 18 dzieci w wieku 6-11 lat z problemami, będących uczestnikami projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży oraz 1 osoba - obserwator wykonania zamówienia, wskazani przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu.
  1. Termin realizacji Zadania:

część 01: 02-05 lutego 2022

część 02: 03-05 czerwca 2022

  1. Czas realizacji usługi: 39 godzin w tym dodatkowe zajęcia społeczne w terenie, realizowane podczas dwóch wyjazdów – cztero- i trzydniowego. Zajęcia grupowe

W tym minimum 16 godzin nauki pływania.

Minimum 18 godzin wsparcia psychospołecznego (przeciętnie 1 godzina na osobę)

Zajęcia grupowe

część 01

13 godzin Treningu Radzenia Sobie z Emocjami + 9 godzin nauki pływania

część 02

10 godzin Treningu Radzenia Sobie z Emocjami + 7 godzin nauki pływania

Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny.

 

  1. Wymagane minimum programowe

Trening Radzenia Sobie z Emocjami – Dzieci z rodzin zastępczych oraz dzieci z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym, maja? problem z emocjami. Realizacja Treningu przyczyni się do zwiększenia wsparcia dla dzieci, które mogą doświadczać problemów emocjonalnych ze względu na wieloaspektowe problemy i doświadczenia życiowe a jednocześnie wyposaży ich w dodatkowe umiejętności budowania odpowiednich relacji i bezpiecznych więzi. Piecza zastępcza może być przyczyna? stresu wynikającego z poczucia odpowiedzialności, czy tez? zaburzeniami nastroju lub pogarszającym się stanem emocjonalnym dzieci. W środowiskach zagrożonych wykluczeniem społecznym trzeba być przygotowanym na wystąpienie nieprzewidzianych, trudnych sytuacji, które mogą wpływać na emocje dzieci, ich naukę czy zdrowie. Trening stacjonarny będzie uzupełniony elementami treningu naturalnego pozwalającego na praktyczne radzenie sobie z emocjami, budowanie dobrego samopoczucia i samooceny oraz funkcjonowanie w grupie – w postaci grupowej nauki pływania.

 

We Wsparciu Psychospołecznym wykorzystane powinny być rozwiązania wypracowane w projektach innowacyjnych PO KL. Projekt rekomendowany przez MRPiPS: Metoda tutoringu innowacyjnym sposobem w pracy resocjalizacyjnej, numer projektu UDA-POKL.07.02.02-14-007/11-00. Celem realizacji zdania będzie pełne wykorzystanie potencjału uczestnika i samodzielność w rozwijaniu się, w samokształceniu. Uczestnik, dzięki relacji z tutorem zyskuje lub rozwija kompetencje, poszerza możliwości działania, staje się świadomy własnych umiejętności i je wykorzystuje. Również zwiększa samodzielność w uczeniu się. Droga zmiany: wsparcie wewnętrznego potencjału, nabycie umiejętności w funkcjonowaniu w środowisku zewnętrznym, osiągnięcie celów w zgodzie z autentycznymi zasobami i aspiracjami. Wspieranie osiągania celów poprzez: odpowiedzialność uczestników, ich zdolność do podejmowania decyzji, umiejętność wyboru drogi życiowej i jej realizowania, umiejętność samodzielnego uczenia się, samoakceptacje? i poczucia własnej wartości, umiejętność twórczego, samodzielnego myślenia, tolerancji.

 

Nauka pływania – Przed rozpoczęciem zajęć wykonawca przeprowadzi placement test pozwalający na ocenę indywidualnych kwalifikacji i podział na grupy o wyrównanych poziomach umiejętności – dla lepszej i efektywniejszej nauki. Zakres programowy: uczenie się podstawowych umiejętności pływackich, adaptacja organizmu człowieka do środowiska wodnego. Czynności ruchowe w środowisku wodnym oraz zanurzanie twarzy, otwieranie oczu i orientacja pod woda?. Przyzwyczajanie do specyficznego oddychania w czasie pływania. Zapoznanie z wyporem wody. Nauka leżenia na wodzie oraz poślizgów na piersiach i grzbiecie. Opanowanie ruchów kończyn dolnych podczas pływania na piersiach i grzbiecie. Elementarna technika pływania. Elementarne skoki do wody.

 

Koszt każdorazowo (dla każdej z części) obejmuje wynagrodzenie Asystenta dorastania prowadzącego zajęcia Treningu, psychologa lub coacha prowadzącego wsparcie psychospołeczne i socjoterapeutyczne  oraz instruktora pływania, opiekunów grupy – minimum 1 ma 6 osób, zorganizowanie transportu do miejsc docelowych i z powrotem, dla każdego uczestnika 5 noclegów (część 01 – 3 noclegi, część 02 – 2 noclegi) z pełnym wyżywieniem (trzy posiłki w tym gorący obiad składający się z dwóch dań), bilety wstępu do instytucji kultury, spotkania kulturalne i intelektualne oraz inne w odniesieniu do indywidualnych potrzeb uczestników oraz przewodnika/ów miejskich.

 

W ramach dodatkowych zajęć społecznych przeprowadzone zostaną:

Część 01

    • minimum trzy aktywności grupowe dla całej grupy wybrane z poniższych
      1. wejście do muzeum np. Akwarium Gdyńskie Morskiego Instytutu Rybackiego
      2. wyjście do ZOO
      3. imprezę z zadaniem grupowym np. escape room
      4. imprezę kulturalną np. seans filmowy
      5. min. dwie 3-godzinne wycieczki miejskie obejmujące zwiedzanie obiektów kultury, sportu lub nauki m.in. Bazylika Mariacka Gdańsk, Molo w Sopocie, Skwer Kościuszki
      6. zadanie praktyczne w terenie z zakresu umiejętności społecznych dla całej grupy, np. gra miejska
      7. minimum trzy minimum 3-godzinne wyjścia do Aquaparku

Część 02

    • minimum trzy aktywności grupowe dla całej grupy wybrane z poniższych
      1. wejście do muzeum np. Żywe Muzeum Piernika, Muzeum Okręgowe, Muzeum Podróżników,
      2. rejs statkiem po Wiśle
      3. imprezę z zadaniem grupowym np. warsztaty wypieku pierników
      4. imprezę kulturalną np. seans filmowy
      5. min. dwie 3-godzinne wycieczki miejskie obejmujące zwiedzanie obiektów kultury, sportu lub nauki m.in. Stare Miasto, Zamek Krzyżacki, Bulwar Filadelfijski, toruńska Krzywa Wieża
      6. zadanie praktyczne w terenie z zakresu umiejętności społecznych dla całej grupy, np. gra miejska
      7. minimum dwa minimum 3-godzinne wyjścia do Aquaparku

 

  1. Uczestnicy uzyskają certyfikat potwierdzający ukończenie Treningu. Warunkiem jego wydania będzie uczestnictwo we wszystkich zajęciach i dodatkowych zajęciach społecznych oraz aktywne rozwiązywanie ćwiczeń i quizów oraz zadania praktycznego w terenie podczas dodatkowych zajęć społecznych. Wykonawca zapewnia bezpłatne materiały szkoleniowe oraz przeprowadzi i sfinansuje wydanie certyfikatów.
  2. Miejsce przeprowadzenia:
  • część 01 Gdańsk / Gdynia / Sopot (województwo pomorskie)
  • część 02 Toruń (województwo kujawsko-pomorskie)
  1. Wykonawca każdorazowo (dla każdej z części) zapewni opiekę nad uczestnikami w trakcie trwania całego pobytu.
  2. Wykonawca każdorazowo (dla każdej z części) ubezpiecza uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z pobytem na szkoleniach oraz w drodze do i z miejsca szkoleń.
  3. W trakcie realizacji Treningu Radzenia Sobie z Emocjami Wykonawca każdorazowo (dla każdej z części) zapewni:
    • przewóz uczestników z miejsc zamieszkania tj. Mirosławiec, Jabłonowo i Lubno do miejsca zbiórki na parkingu PCPR Wałcz i z powrotem,
    • przewóz całej grupy z Wałcza do miejsca realizacji szkoleń i z powrotem, transportem przeznaczonym wyłącznie dla uczestników treningu oraz suchy prowiant i pojemnik z wodą na drogę w obie strony podczas obu części,
    • zakwaterowanie – hotel, w którym mają być zakwaterowani w ramach zamówienia uczestnicy szkolenia – o standardzie minimum trzy gwiazdki - ma posiadać 2-3-osobowe pokoje z łazienkami oraz wspólne miejsce spożywania posiłków oraz pomieszczenia do prowadzenia zajęć wyposażonych w stoły i krzesełka w ilości adekwatnej dla ilości osób w grupie,
    • całodzienne wyżywienie: minimum 3 posiłki dziennie w tym ciepły obiad składający się z 2 dań oraz serwis kawowy podczas treningu stacjonarnego (kawa, herbata, zimne napoje) w ilości adekwatnej do ilości osób, w dniu wyjazdu ciepła kolacja, w dniu powrotu śniadanie i obiad.
  4. Zajęcia będą prowadzone przez certyfikowanego Asystenta dorastania, psychologa lub coacha prowadzącego wsparcie psychospołeczne i socjoterapeutyczne oraz instruktora pływania.
  5. Wykonawca udokumentuje przebieg szkolenia w formie fotografii (min. 30 szt.) oraz przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej.
  6. W ofercie Wykonawca przedstawi Harmonogram i Merytoryczny Program Działania
  7.  INFORMACJE DODATKOWE ODNOŚNIE ZAMÓWIENIA
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  11. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
  12. Jeżeli wystąpi zmiana albo rezygnacja Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie – nie dłużej niż w ciągu 7 dni – wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  13. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu dotyczące Podwykonawcy.
  14. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
  15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. Rozliczenia prowadzone będą wyłącznie w złotych polskich.
  16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY
    WYKLUCZENIA

 

  1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do rozeznania rynku

      1. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. nie pozostają w stanie likwidacji, upadłości, ani nie toczy się względem nich postępowania naprawcze, restrukturyzacyjne lub sanacyjne.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do rozeznania rynku

      1. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
            • co najmniej trzy (3) usługi treningu radzenia sobie z emocjami lub umiejętności społecznych dla grupy co najmniej 10 osób w trybie wyjazdowym,
            • co najmniej trzy (3) usługi organizacji wyjazdów dla grupy co najmniej 10 wychowanków rodzin zastępczych,
            • co najmniej trzy (3) usługi organizacji wsparcia psychospołecznego dla grupy co najmniej 10 osób zagrożonych wykluczeniem,
            • aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do rozeznania rynku oraz Załącznika nr 3 do rozeznania rynku Wykazu usług, związanych z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku wpisu do RIS – wygenerowane aktualne potwierdzenie wpisu.

    1. dysponuje lub będzie dysponował pracownikami lub współpracownikami:
      1. Asystent dorastania posiadający wykształcenie wyższe, udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym od min. 2 lat oraz certyfikat
      2. psycholog / prowadzący wsparcie psychospołeczne lub socjoterapeutyczne posiadający wykształcenie wyższe humanistyczne, udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym od min. 3 lat w tym doświadczenie w prowadzenie zajęć wsparcia psychospołecznego od min. 2 lat
      3. instruktor pływania posiadających co najmniej półroczne doświadczenie w bezpośredniej pracy w charakterze instruktora
      4. 3 opiekunów posiadających co najmniej półroczne doświadczenie w bezpośredniej pracy w charakterze opiekuna osobistego osoby niepełnosprawnej / dziecka z niepełnosprawnością lub opiekuna wycieczek

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Załącznika nr 4 do rozeznania rynku Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    1. niepowiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym – potwierdzenie spełnienia warunku – Załącznik nr 5 do rozeznania rynku
  1. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
  2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływu na realizację niniejszego zamówienia.

 

G. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą – dotyczy każdego Wykonawcy biorącego udział w rozeznaniu rynku:

  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do rozeznania rynku oryginał
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
  3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w kontekście kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do rozeznania rynku oryginał oraz aktualne wygenerowane potwierdzenie wpisu do RIS
  4. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w kontekście zdolności technicznej lub zawodowej – wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do rozeznania rynku oryginał; oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;
  5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w kontekście dysponowania pracownikami lub współpracownikami – wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do rozeznania rynku oryginał; oraz załączy dowody potwierdzające ich kwalifikacji zawodowe, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;
  6. W celu wykazania niepowiązania osobowego i kapitałowego z Zamawiającym – wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozeznania rynku oryginał;
  7. Zaakceptowany i podpisany formularz Klauzula informacyjna – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do rozeznania rynku oryginał
  8. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć harmonogram/merytoryczny program zgodnie z wytycznymi zawartymi w części D OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA rozeznania rynku
  9. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego;
  10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1, 2, 5 i 6 do rozeznania rynku składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  11. Wykonawcy będący przedsiębiorcami zobowiązani są dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

H. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ

 

  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie informacje należy przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe /Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830/, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615/.
  2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres mailowy lub numer faksu podany przez Wykonawcę, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią przekazanego pisma.
  3. Forma pisemna zastrzeżona jest w szczególności dla składania oferty wraz z załącznikami oraz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę dla wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  4. Wykonawca w swojej ofercie, dla spełnienia wymagań, o których mowa w ust. 1, powinien wskazać swój adres e-mailowy, numer faksu, jak również adres do korespondencji.
  5. Wszelkie informacje przekazywane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, w przypadku osób fizycznych przez Wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez Wykonawcę.
  6. Wykonawcy kierujący korespondencję do Zamawiającego powinni powoływać się na numer referencyjny sprawy: Rozeznanie Rynku PCPR.ZFA.252.06.2022
  7. Komunikacja z Wykonawcami będzie prowadzona również poprzez zamieszczanie istotnych informacji dotyczących postępowania na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.pcprwalcz.pl  
  8. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
    p. Bożena Terefenko – Dyrektor PCPR

sekretariat@pcprwalcz.pl  

 

I.  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERT

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
    rozeznaniu rynku i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, a w szczególności by treść oferty odpowiadała treści zapytania.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty na jedno zadanie spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, długopisem lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana i parafowana przez Wykonawcę.
  4. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletacje?. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone (zszyte, zbindowane lub sklejone na grzbiecie) i kolejno ponumerowane.
  5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  6. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na formularzach stanowiących załączniki do niniejszego rozeznania rynku. Załączniki do rozeznania rynku stanowią jego integralna? część i nie mogą zostać zmienione.
  7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę wyrażoną w polskich złotych zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do rozeznania rynku. Wskazana cena brutto musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
  8. Wykonawca, przystępując do udziału w postępowaniu, akceptuje tym samym jego treść oraz treść wszystkich załączników.
  9. Poprzez złożenie oferty, Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Wykonawca ma prawo zastrzec poufność informacji stanowiących tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty stanowiące tajemnice? przedsiębiorstwa Wykonawcy należy oznaczyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Brak zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda na ujawnienie treści oferty w całości.
  10. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (osób) podpisującej ofertę.
  11. Wszystkie dokumenty złożone w formie kopii musza? być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  12. Oferty niekompletne lub źle skonstruowane będą odrzucone i nie będą podlegać ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający uprzednio wezwie Wykonawców do uzupełnienia braków w terminie 3 dni roboczych
  13. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu, zapieczętowanym w sposób gwarantujący zachowanie w poufności treści oferty oraz zabezpieczający jego nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta musi być oznakowana w sposób następujący:

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

78-600 Wałcz, Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 54

Realizacja kompleksowej usługi aktywizacji społecznej
uczestników projektu REGIONALNA AKADEMIA DZIECI I MŁODZIEZ?Y

ROZEZNANIE RYNKU PCPR.ZFA.252.06.2022

nie otwierać przed 28 stycznia 2022 r. do godz. 8:40

 

  1. Oferty można składać w następującym miejscu:

nazwa instytucji:                    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

miejscowość:                         78-600 Wałcz

ulica:                                      Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 54 - sekretariat

w terminie do dnia               28.01.2022 r. do godziny 08:20

  1. Oferty zostaną otwarte w następującym miejscu:

nazwa instytucji:                    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

miejscowość:                         78-600 Wałcz

ulica:                                      Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 54 – sala narad

w dniu                                   28.01.2022 r. o godz. 8:40

  1. Za moment złożenia oferty uznaje się czas jej zarejestrowania w PCPR Wałcz. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.

J.  OTWARCIE OFERT I WARUNKI ODRZUCENIA

  1. Zamawiający dokona weryfikacji i oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z treścią rozeznania rynku.
  2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
    1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego rozeznania rynku,
    2. zostanie złożona po terminie,
    3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    4. jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
    5. jest przygotowana niezgodnie z punktem G rozeznania rynku – Wykaz Oświadczeń i Dokumentów, Jakie Mają Dostarczyć Wykonawcy oraz punktem I rozeznania rynku Sposób Przygotowania i Złożenia Ofert, a braki nie zostały uzupełnione we wskazanym terminie.
    6. koperta z oferta? na skutek nieoznaczenia jej w sposób wskazany w punkcie I rozeznania rynku Sposób Przygotowania i Złożenia Ofert, zostanie otwarta przed datą otwarcia ofert przez Komisje? Zamawiającego powołana? do weryfikacji i oceny ofert.
  3. Zamawiający może w toku weryfikacji i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz uzupełnień dokumentów dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera informacje nieprawdziwe lub niemożliwe do udokumentowania.
  4. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
  5. Żadne informacje dotyczące procesu oceny oraz wyboru ofert nie zostaną ujawnione Wykonawcom lub innym osobom, niezaangażowanym w proces oceny i wyboru oferty

K.  INFORMACJE O WYKLUCZENIACH

  1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawca?, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
  2. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z oferta? załącznika nr 6 do rozeznania rynku PCPR.ZFA.252.06.2022. Brak złożenia załącznika skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 

L. KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Ocenie będą podlegały oferty, które:
  1. zostały złożone przez Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu;
  2. nie zostały odrzucone
  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %):

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru, wyliczone wg wzoru:

 

 

Lp.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1.

Cena brutto

60%

2.

Doświadczenie Wykonawcy

40%

 

  1. Cena brutto – 60%

C – wskaźnik kryterium cena brutto – Wykonawca w powyższym kryterium otrzyma   
   maksymalnie 60 pkt.

Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto będzie wyliczona wg następującego wzoru:

 

najniższa oferowana wartość brutto

spośród zakwalifikowanych ofert

C =                                                                         x 60

wartość badanej oferty brutto

 

  1. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń /kursów – 40%

DW - wskaźnik kryterium doświadczenie Wykonawcy

Wykonawca w powyższym kryterium otrzyma maksymalnie 40 pkt

 

      1. Jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
        • co najmniej trzy (3) usługi treningu radzenia sobie z emocjami lub umiejętności społecznych dla grupy co najmniej 10 osób w trybie wyjazdowym oraz
        • co najmniej trzy (3) usługi organizacji wyjazdów dla grupy co najmniej 10 wychowanków rodzin zastępczych oraz
        • co najmniej trzy (3) usługi organizacji wsparcia psychospołecznego dla grupy co najmniej 10 osób zagrożonych wykluczeniem

– i wykazał je w załączniku nr 4 do rozeznania rynku oraz załączył dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie - otrzyma 0 pkt;

 

      1. za wykonanie każdej kolejnej z usług wskazanych w punkcie a) którą Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie

– i wykazał je w załączniku nr 4 do rozeznania rynku oraz załączył dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie - otrzyma 2 pkt

Maksymalna ilość uzyskanych punków za kryterium doświadczenie wykonawcy wynosi 40 pkt.

Maksymalna ilość punktów (Z), jaką może uzyskać Wykonawca w obu kryteriach wynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższe liczby punktów obliczone wg przedstawionych wyżej wzorów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.

Po zsumowaniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów dla poszczególnych kryteriów oceny w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujący wzór:

 

Z = C + DW

 

Z - łączna ilość uzyskanych punktów;

  1. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów (przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów), Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
  2. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i kryteriach, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert uzupełniających. Złożenie oferty uzupełniającej polegać będzie na przedstawieniu nowej propozycji cenowej, jednak nie wyższej niż zaoferowana w ofercie pierwotnej.
  3. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy na realizacje? zamówienia, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zajął kolejne (drugie) miejsce na liście rankingowej.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli cena oferty, która została wybrana jako najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaka? Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje? zamówienia.

 

 

M.  DODATKOWE INFORMACJE

 

  1. Wybrany Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, w celu uzgodnienia wszystkich kwestii koniecznych do wykonania zamówienia.
  2. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do:
    1. zmiany lub odwołania postępowania,
    2. zmiany lub odwołania warunków postępowania,
    3. zmiany treści ogłoszenia i/lub rozeznania rynku,
    4. unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
  3. Zamawiający przewiduje nakładanie kar umownych na Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia. Kary umowne nie wykluczają dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli kara umowna nie pokryje wyrządzonej szkody.
  4. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania całości zamówienia. Powodem mogą być wprowadzone zmiany do wniosku o dofinansowanie projektu
  5. W ramach składania wniosku o płatność oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
  6. Wykonawca zapewni przestrzeganie polityki równych szans, w szczególności stosowanie języka równościowego oraz uwzględnienie kwestii równości szans podczas realizacji zamówienia.
  7. W zakresie danych osobowych, które Wykonawca poweźmie od Zamawiającego w wypadku wykonywania umowy zawartej na skutek złożenia oferty – prawa i obowiązki stron określone zostaną w umowie o powierzeniu przetwarzania danych osobowych lub upoważnieniu do przetwarzania danych osobowych.
  8. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, zawarte w rozeznania rynku, które nie zostały podane do wiadomości publicznej, a także wszelkie informacje prawne, organizacyjne, handlowe, technologiczne i techniczne, dotyczące Zamawiającego lub zamówienia, niepodane do wiadomości publicznej, które uczestnik postępowania uzyska w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowią tajemnice? przedsiębiorstwa Zamawiającego i nie mogą być ujawniane przez uczestników postępowania ani przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Wyżej opisane informacje poufne mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania oferty i udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  9. Wykonawca jest związany oferta? do dnia zakończenia postepowania, nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia, kiedy upłynął termin do składania ofert.
  10. Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 

ZATWIERDZAM

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu

mgr Bożena Terefenko

 

 

 

…………………………………………

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Roman Rosochacki 21-01-2022 18:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-01-2022
Ostatnia aktualizacja: - 21-01-2022 18:23