Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - referenta
Ilość stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, ul. Dąbrowskiego 6
Wymagania:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu i jednostek organizacyjnych.
4. Znajomość zagadnień: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
5. Umiejętność praktyczna wprowadzania danych do generatora wniosków EFS.
6. Doświadczenie w realizacji lub nadzorze projektów finansowanych ze środków unijnych.
7. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
8. Znajomość programów komputerowych: Excel, Word, poczty elektronicznej.
Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne.
2. Umiejętnośc korzystania z przepisów prawa.
3. Zaświadczenia potwierdzające udział w kursach, szkoleniach.
4. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
5. Umiejętność samodzielnego redagowania pism.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku referenta:
1. Obsługa sekretariatu.
2. Obsługa interesantów.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych.
4. Bieżące monitorowanie możliwych do uzyskania środków z EFS.
5. Realizacja projektów.
6. Wspólpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys CV.
3. Kopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, wykształcenie.
4. Kopia dowodu osobistego.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.
Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu, ul. Dabrowskiego 6 w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs na stanowisko referenta" w terminie do dnia 28 kwietnia 2010r.
2. Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń PCPR w Wałczu oraz Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń PCPR w Wałczu oraz Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej.
6. Wyboru kandydatury na stanowisko referenta dokona Komisja konkursowa powołana zarządzeniem Dyrektora PCPR w Wałczu, działająca w oparciu o ustalony regulamin.
Dyrektor PCPR w Wałczu
Bożena Terefenko
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
na podstawie art. 13 i 59 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458)
ogłasza konkurs na stanowisko referenta ds. księgowości
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie, wyższe
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i operatywność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B
3. Opis stanowiska pracy
- dokładne, sumienne i terminowe wykonywanie zadań,
- ponoszenie odpowiedzialności materialnej,
- organizowanie pracy w sposób zapewniający racjonalne i prawidłowe wykonywanie przydzielonych czynności,
- sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,
- prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej,
- realizacja zadań związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,
- dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach (prawo jazdy, kursy, szkolenia)
- kserokopia dowodu osobistego,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.
5. Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "konkurs na stanowisko referenta ds księgowości" w terminie do 15 czerwca 2009 do godz 15.00
Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
6. Po upływie terminu złożenia dokumentów lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne podana będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu z podaniem imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania.
7. Wyboru kandydatury na stanowisko referenta ds. księgowości dokona Komisja konkursowa powołana zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu, działająca w oparciu o ustalony regulamin.
8. Informacja o wyniku naboru i zatrudnieniu zostanie podana w BIP PCPR i na tablicy ogłoszeń niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
Dyrektor PCPR w Wałczu
Bożena Terefenko
------------------------------------------------------------------------------
Nabór na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
Referent w PCPR realizujący zadania z zakresu rehabilitacji społecznej
Wymagania:
Wykształcenie wyższe.
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, pakiet MS Office ( Word, Exel), Outlook Express, Internet Explorer.
Umiejętności nawiązywania kontaktu i przekazywania informacji.
Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku referenta:
Obsługa osób niepełnosprawnych.
Realizacja zadań Powiatu wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Organizowanie szkoleń dla różnych grup zawodowych, mających kontakt z osobami niepełnosprawnymi.
Współpraca z organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu UE.
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, podanie o przyjęcie do pracy.
Dyplom ukończenia uczelni.
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 6 do dnia 10 kwietnia 2007 r.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 6.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101 poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aneta Rudnicka | 18-12-2010 23:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Aneta Rudnicka | 18-12-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Aneta Rudnicka | 18-12-2010 23:30 |