Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 120/2011

Zarządzenie nr 10 / 2011
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
z dnia 13 września 2011r.


w sprawie przygotowania wewnętrznych aktów prawnych, procedur i wzorów dokumentów związanych z wprowadzeniem z dniem 01 stycznia 2012r. ustawy z dnia 09 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2011r. Nr 149, poz. 887)w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu

Na podstawie § 5 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu oraz zarządzenia Starosty Wałeckiego z dnia 12 września 2011r. w sprawie wyznaczenia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej, zarządza się co następuje:


§ 1

Powołuje się Zespół do wprowadzenia ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w składzie:

1. Izabela Gabrysiak    Starszy pracownik socjalny – Przewodnicząca zespołu
2. Irena Bońkowska   Główna Księgowa
3. Małgorzata Kosikowska   Specjalista ds. administracyjnych
4. Katarzyna Wierzbińska  Psycholog
5. Ewa Ryczaj    Pracownik socjalny
6. Roman Rosochacki  Pracownik socjalny


§ 2

Do zadań Zespołu należy:

1. Opracowanie projektu budżetu na 2012r. – zgodnie z procedura uchwalania budżetu.
2.  Przygotowanie projektu statutu PCPR z uwzględnieniem ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
3.  Przygotowanie projektu regulaminu organizacyjnego PCPR oraz schematu organizacyjnego.
4. Przygotowanie wzorów umów o pracę oraz umów zleceń.
5.  Przygotowanie wzorów umów, o których mowa w art. 57,62,64,65,75 ustawy.
6.  Przygotowanie wzorów porozumień między powiatami art. 191 ust. 4 i samorządem województwa art. 191 ust. 5 ustawy.
7.  Opracowanie projektu planu pracy z dzieckiem i rodziną.
8.  Przygotowanie wzorów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz usamodzielnianych wychowanków.
9.  Przygotowanie projektów uchwał dotyczących zasad przyznawania i rozliczania świadczeń o charakterze obligatoryjnym i fakultatywnym.
10.  Przygotowanie założeń do opracowania 3 – letniego Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej, zawierającego coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.
11.  Bieżące informowanie o pracach zespołu.
12.  Składanie dyrektorowi PCPR comiesięcznych pisemnych sprawozdań z prac zespołu.
13.  Monitorowanie wdrożenia procedur i dokumentów.


§ 3


Zespół będzie wykonywał czynności określone w § 2 od dnia wejścia zarządzenia do dnia 31 czerwca 2012 r.

§ 4


Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Zespołu.


§ 5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Bożena Terefenko

Dyrektor PCPR W Wałczu

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Roman Rosochacki 22-11-2011 12:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Roman Rosochacki 13-09-2011
Ostatnia aktualizacja: Roman Rosochacki 22-11-2011 12:28