Zarządzenie Nr 120/2011
Zarządzenie nr 10 / 2011
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
z dnia 13 września 2011r.
w sprawie przygotowania wewnętrznych aktów prawnych, procedur i wzorów dokumentów związanych z wprowadzeniem z dniem 01 stycznia 2012r. ustawy z dnia 09 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2011r. Nr 149, poz. 887)w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu
Na podstawie § 5 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałczu oraz zarządzenia Starosty Wałeckiego z dnia 12 września 2011r. w sprawie wyznaczenia organizatora rodzinnej pieczy zastępczej, zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się Zespół do wprowadzenia ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w składzie:
1. Izabela Gabrysiak Starszy pracownik socjalny – Przewodnicząca zespołu
2. Irena Bońkowska Główna Księgowa
3. Małgorzata Kosikowska Specjalista ds. administracyjnych
4. Katarzyna Wierzbińska Psycholog
5. Ewa Ryczaj Pracownik socjalny
6. Roman Rosochacki Pracownik socjalny
§ 2
Do zadań Zespołu należy:
1. Opracowanie projektu budżetu na 2012r. – zgodnie z procedura uchwalania budżetu.
2. Przygotowanie projektu statutu PCPR z uwzględnieniem ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
3. Przygotowanie projektu regulaminu organizacyjnego PCPR oraz schematu organizacyjnego.
4. Przygotowanie wzorów umów o pracę oraz umów zleceń.
5. Przygotowanie wzorów umów, o których mowa w art. 57,62,64,65,75 ustawy.
6. Przygotowanie wzorów porozumień między powiatami art. 191 ust. 4 i samorządem województwa art. 191 ust. 5 ustawy.
7. Opracowanie projektu planu pracy z dzieckiem i rodziną.
8. Przygotowanie wzorów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz usamodzielnianych wychowanków.
9. Przygotowanie projektów uchwał dotyczących zasad przyznawania i rozliczania świadczeń o charakterze obligatoryjnym i fakultatywnym.
10. Przygotowanie założeń do opracowania 3 – letniego Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej, zawierającego coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.
11. Bieżące informowanie o pracach zespołu.
12. Składanie dyrektorowi PCPR comiesięcznych pisemnych sprawozdań z prac zespołu.
13. Monitorowanie wdrożenia procedur i dokumentów.
§ 3
Zespół będzie wykonywał czynności określone w § 2 od dnia wejścia zarządzenia do dnia 31 czerwca 2012 r.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Zespołu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Bożena Terefenko
Dyrektor PCPR W Wałczu
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Roman Rosochacki | 22-11-2011 12:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Roman Rosochacki | 13-09-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Roman Rosochacki | 22-11-2011 12:28 |